ציוד לגן ילדים

Facebook
Email
WhatsApp

גננת – בבואך לבחור ציוד לגן הילדים שלך חשבי לאיזו מטרה הוא מיועד? האם לפיתוח מוטוריקה עדינה או גסה, האם לפיתוח מיומנויות דידקטיות , מוכנות לבית הספר, ו/או מיומנויות רגשיות. לעיתים ישנו ציוד לגן ילדים העונה על מספר צרכים מרשימה זו. ציוד לגני ילדים כולל משחקים – משחקי חצר, משחקי קופסא ומשחקי רצפה, עזרים במקצועות שונים-מדעים, מתמטיקה ושפה, ספרים, חוברות, תכנים מתוקשבים ועוד.

קניית ציוד- חלוקה לקטגוריות

אחד הדברים החשובים ביותר בעת קניית ציוד לגן ילדים או לבית ספר הוא ההתאמה של הציוד לגיל הילד וכן למשתמש הסופי (הורה, מורה, מטפל או ילד).

ציוד למורים- כאן מדובר בדרך כלל על כל מיני ספרי לימוד, עזרי לימוד שונים, משחקים, קלטות וידיאו, ספרי הדרכה וכל מיני ספרים על פי כיתות לימוד.

ציוד לגני ילדים- משחקים שונים, יסודות החשבון, מוטוריקה עדינה, לימודים בתנועה, משחקי פאזלים, חוברות שונות שמיועדות לגילאים של ילדי הגן, ספרי קריאה, סיפורים באודיו, ספרי קריאה לגננת ועוד.

ציוד להורים- הורים רבים אוהבים לעבוד עם הילדים שלהם בבית ולכן גם להם יש קטגוריה. אם הילדים שלכם בגילאי גן הילדים או בית הספר ואתם מעוניינים לעבוד איתם בבית, יש לכם אפשרות לקנות ציוד שונה מאותו ציוד לגן ילדים , כמו למשל ספרי עיון, משחקים, ספרי קריאה לילדים והורים ועוד.

ציוד למטפלים- כאן הכוונה היא לכל מיני יועצים ומומחים בתחומי טיפול שונים לילדים בגיל הרך. הציוד המוצע למטפלים לילדים גן הילדים הם ספרים דיגיטליים, קורסים למורים ועוד.

ציוד לגני ילדים- בחירת חברה

יש סוגים שונים של ציוד לגני ילדים אם מדובר על מתקנים לחצר, משחקי חשיבה, ריהוט, הצללה, משחקי רצפה, נדנדות. כיוון שיש סוגים כל כך שונים של ציוד לגן ילדים חשוב מאוד להחליט מהו הסוג בו אתם מעוניינים, האם אתם מעוניינים בכל מיני משחקי חשיבה, לומדות, ספרים וחוברות שונות שיעזרו לילדים לפתח את כל הקשור אל הצד החשיבתי והמוטוריקה העדינה של הילד או שמא אתם מעוניינים לבחור בציוד שמיועד לפעילות חוץ או ציוד כמו למשל ריהוט לגן. בהתאם יש לבחור בחנות שמוכרת את ההיצע הגדול ביותר של אותו ציוד איכותי בו אתם מעוניינים. ציוד לגן ילדים תמיד יש לקנות בחברה מוכרת ובעלת מוניטין שעובדת בשיתוף פעולה עם אנשים בתחום החינוך ומוסדות שונים. בנוסף, יש לקחת בחשבון שכל הציוד שנקנה בחברה צריך לעמוד בכל התקנים המחמירים ביותר.

מעוניינים במידע נוסף אודות ציוד לגני ילדים? הצוות של הוצאת ספרים וציוד לגני ילדים ובתי ספר ‘יסוד’ ישמח לספק לכם את כל המידע בו אתם מעוניינים ולהגיש לכם הצעת מחיר בטלפון 03-5587990

אולי יעניין אותך גם.....

קטלוג ריהוט לגני הילדים ולבתי הספר

מגוון פינות יחודיות לבית הספר ולגן:
מגוון פינות קריאה ופינות רגיעה
קירות פעילים למבואה ולחצר
פינות משחק תפקידים, פינות אמנות ופינות המאפשרות למידה
קירות פעילים
מגוון כונניות ומתקני אחסון
ועוד

מפגש עם ספרות בבית הספר היסודי

מפגש עם ספרות בבית הספר היסודי תפיסת ספרות הילדים כתופעה בין-תחומית וכמקור כוחהגישה לספרות הילדים מתבססת על הגדרתה כתופעה אינטרדיסציפלינרית, הכוללת את

כל הזכויות שמורות להוצאת ספרים יסוד ©

טלפון: 035587990 | פקס: 03-5587991

כתובת: רח’ החופר 34 חולון 58850

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן